Τι μπορεί να συμβεί τελικά όταν το Inbound συναντάει το Destination Marketing;

Με αφορμή τη συμμετοχή του startup.gr στο διήμερο σεμινάριο «Σκέψου & Δράσε Social: Γίνε Πρεσβευτής του Τόπου Σου!», σκέφτηκα να γράψω έ...

Με αφορμή τη συμμετοχή του startup.gr στο διήμερο σεμινάριο «Σκέψου & Δράσε Social: Γίνε Πρεσβευτής του Τόπου Σου!», σκέφτηκα να γράψω ένα άρθρο σχετικά με το θέμα που αναπτύξαμε.

Τι είναι λοιπόν το Destination Marketing, τι μπορεί να προσφέρει σε μία τουριστική περιοχή και πως μπορεί να επωφεληθεί περισσότερο μέσα από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί το Inbound Marketing;


Ας πάρουμε τα ερωτήματα από την αρχή:

Το Destination Marketing αποτελεί κάθε οργανωμένη προσπάθεια που γίνεται από μία περιοχή, ώστε να αναδείξει το όνομά της και την εικόνα της προς τα έξω, με σκοπό την προσέλκυση τουριστών στην περιοχή, αλλά και πελατών στις επιχειρήσεις της.

Το Destination Marketing λοιπόν αντιμετωπίζει μία γεωγραφική περιοχή από μόνη της σαν τουριστική επιχείρηση. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει και χτίζει το brand, την εικόνα, το όνομα, μπορούμε να το ορίσουμε με πολλούς άλλους τρόπους, της συγκεκριμένης «επιχείρησης», ώστε να την κάνει ελκυστική σε ομάδες τουριστών, ανάλογα με αυτά που έχει να τους προσφέρει.

Γιατί είναι σημαντικό μία τουριστική περιοχή να επενδύει στο Destination Marketing;

Αν σκεφτούμε τον τουρίστα από την πλευρά των χαρακτηριστικών που έχει ως καταναλωτής, οδηγούμαστε σε ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα: Ο τουρίστας, σαν καταναλωτής, για να φθάσει στη δική μας τουριστική επιχείρηση, πρέπει πρώτα να τον έχει «κερδίσει» και η περιοχή στην οποία η επιχείρηση αυτή εδρεύει.

Επομένως μπορούμε να καταλάβουμε ότι κάθε επιχείρηση που εδρεύει σε μία τουριστική περιοχή, μπορεί να κερδίσει πολλά περισσότερα όταν μαζί με την προβολή του δικού της ονόματος συμμετέχει και στην προβολή του ονόματος της περιοχής που βρίσκεται.

Μπορεί το Destination Marketing να κερδίσει από τη συνεργασία του με το Inbound Marketing;

Η απάντηση εδώ φυσικά και είναι θετική (αλλιώς γιατί να υπάρχει και το συγκεκριμένο άρθρο, ή η ομιλία που πραγματοποιήσαμε), καθώς μέσα από τις τεχνικές του Inbound Marketing, μία τουριστική περιοχή μπορεί να ανακαλύψει τις αγορές στις οποίες μπορεί να απευθυνθεί ανάλογα με τις εμπειρίες, τα αξιοθέατα, τις εικόνες και ό,τι άλλο έχει να τους προσφέρει.

Έτσι λοιπόν, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την «Τέχνη του Inbound Marketing» στην ολική ανάδειξη της τουριστικής μας περιοχής, θέτοντας τους ακόλουθους στόχους:

Να βρούμε τα χαρακτηριστικά των τουριστών, στους οποίους η περιοχή μας έχει να δώσει κάτι. Πολύ απλά, για ποιο είδος τουρισμού η περιοχή μας μπορεί να είναι ανταγωνιστική; Μπορεί να είναι το κατάλληλο μέρος για σχολικές εκδρομές, για εναλλακτικό τουρισμό (π.χ. αγροτουρισμό). Σκεφτείτε μόνο, πόσες περιοχές προσπαθούν να συνδέσουν το όνομά τους με τον κατάλληλο προορισμό για γαμήλια ταξίδια.

Να βρούμε τον τρόπο να ενημερώσουμε τους τουρίστες αυτούς ότι είμαστε το κατάλληλο μέρος για να τους προσφέρουμε την εμπειρία που αναζητούν.

Κάθε καταναλωτής χρειάζεται και τη σωστή ενημέρωση. Σκεφτείτε το απλά: Φυσικά, να έρθει κάποιος και να επισκεφθεί την περιοχή σας; Γιατί όμως; Και φυσικά, ποιος καλύτερος να απαντήσει σε αυτό το γιατί από εσάς τους ίδιους που μένετε και ζείτε στη συγκεκριμένη περιοχή.

Δεν έχει όμως σημασία να ενημερώνουμε μόνο, αλλά και κάθε «ενημερωτικό μήνυμα» που στέλνουμε προς τα έξω να βρίσκεται και τα κατάλληλα σημεία που βρίσκονται και οι τουρίστες που θέλουμε να προσεγγίσουμε, ώστε τελικά να το δούνε και να το «διαβάσουν».

Χρησιμοποιήστε λοιπόν κάθε διαθέσιμο μέσο, εντός και εκτός διαδικτύου, όπου χρησιμοποιούν και οι τουρίστες που θέλετε να απευθυνθείτε. Μπορεί να είναι ταξιδιωτικά γραφεία, τουριστικά websites (όπως το Trip Advisor), αλλά και Κοινωνικά Δίκτυα. Στόχος μας είναι να στέλνουμε μηνύματα, αλλά και αυτά να γίνονται αντιληπτά από τουρίστες που τελικά θα θελήσουν να επισκεφθούν την περιοχή μας!

Να δημιουργήσουμε στους τουρίστες το κατάλληλο συναίσθημα και μέσα από τις προσδοκίες τους αλλά και μέσα από την πραγματική τους επίσκεψη.

Θα χρησιμοποιήσω για ακόμη μία φορά ένα γνωμικό της Maya Angelou, τόσο δικό μου αγαπημένο όσο και κάθε άλλου επαγγελματία που ασχολείται με το Inbound Marketing:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

Δημιουργήστε λοιπόν μέσα από την επικοινωνία σας εμπειρίες. Αρχικά δημιουργήστε την εικόνα της εμπειρίας σε έναν τουρίστα, ώστε να του δώσετε το κίνητρο να σας επισκεφθεί. Στη συνέχεια όμως είναι εξίσου σημαντικό η εμπειρία αυτή να γίνει πραγματικότητα και κατά την επίσκεψη του τουρίστα αυτού στην περιοχή μας.

Πριν κλείσω, απλά να σημειώσω πόσο σημαντικό είναι όλη αυτή η προσπάθεια να γίνεται ολικά τόσο από την τοπική διοίκηση της περιοχής όσο και από το σύνολο των ανθρώπων και των επιχειρήσεων που βρίσκονται στη συγκεκριμένη περιοχή.

Πρέπει να κατανοήσουμε ότι μία τουριστική περιοχή, αλλά και η οικονομία αυτής, έχει πολλά να κερδίσει από την εποχή του διαδικτύου. Και αυτό γιατί στην εποχή του διαδικτύου έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως αυτός που έχει τη δύναμη είναι ο κόσμος, οι χρήστες του, οι καταναλωτές μας.

Ας σκεφτούμε αυτό λοιπόν και ας δράσουμε με τρόπο ανάλογο, ώστε να δώσουμε τα κατάλληλα κίνητρα στον κόσμο αυτό να μας αγαπήσει. Γιατί μόνο έτσι η δύναμη αυτή μπορεί να γίνει και δική μας.

startup

COMMENTS

Όνομα

-17 βαθμούς Κελσίου 'Ακης Τσοχατζόπουλος 17 Νοέμβρη 17Ν 1994 25η Μαρτίου 404 error --Greece-- not found Α' Παγκόσμιος Πόλεμος Άγαλμα Στάλιν Άγγελος Φιλιππίδης Αγία Σοφία Άγκυρα Αγορά Ακρωτηριασμός ζώων Αλέξης Τσίπρας Αντώνη Σαμαρά Αντώνης Σαμαράς απαγωγή Απόστολος Γκλέτσος Αριέλ Σαρόν Αρτέμης Σώρρας Αρχαία Ελληνικά Αστικές συγκοινωνίες ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Βίντεο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε Γ. Μπέλτσιος ΓΑΔΑ γαλλική πρεσβεία Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Γέρων Παϊσιος Γιάννης Στουρνάρας Γιώργος Γερμενής Γιώργος Κουρής Γιώργος Μαριδάκης Γιώργος Παπακωνσταντίνος Γνώμες Δ. Κοντομηνάς ΔΕΗ Δελτίο καιρού Δημήτρης Δασκαλόπουλος Δημήτρης Κοντομηνάς Δημόσιο Δημόσιοι υπάλληλοι Δημοψήφισμα διαδίκτυο των πραγμάτων διαδίκτυο των ρομπότ Διαφήμιση ΔΟΥ Δώρο Πάσχα Έγκλημα ΕΚΑΒ Έκθεση έκθεση φωτογραφίας Εκκλησία εκλογές 2014 Εκλογές Τουρκίας Εκλογές των ΗΠΑ Εκπτώσεις Ελ Γκρέκο ελαιόλαδο Ελευθέριος Βενιζέλος ελιά Ελικόπτερο Ελλάδα ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά Ελληνική Αστυνομία ελληνική ταυτότητα ελληνικό χρέος ελληνικός βυθός ΕΛΤΑ ΕΜΥ εξοπλιστικά Επιδόματα Επικοινωνία Εργασία Εύζωνες Ευρωζώνη ζεύγος Γριβέα Ζίγκμουντ Φρόιντ ηλεκτρονικό νόμισμα ηλιακή ενέργεια Ηλίας Κασιδιάρης Ημεροβίγλι Θέατρο Θέρμανση Θησαυροφυλάκιο Θώμη Κουμπούρα ΙΚΑ ΙΣΘΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Ισπανικό φιάσκο Ιστορία ΙΧ Ιωάννης Μπέλτσιος Καιρός Καραμούζης κατασχέσεις Καύσιμα Κοινωνία Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) Κόσμος Κρήτη κυβέρνηση κύμα γρίπης Κυριάκος Μητσοτάκης Κώστας Κόλλιας Κώστας Μπακογιάννης λαχανικά ΛΗΣΤΕΙΑ λίστα Λαγκάρντ Λογοτεχνία Μανώλης Καραμολέγκος Μαρινόπουλος Μαφία Μαχόμενες Λαϊκές Επαναστατικές Ομάδες μίζες μικρή Μαρία Μιχάλη Λιάπη Μιχάλης Λιάπης Μνημόνιο Μόνος στο Σπίτι Μπόμπολας μωρό του Σατανά Νίκος Μιχαλολιάκος Ντόναλντ Τράμπ Ο έλλην βρυκόλαξ οικογενειακά επιδόματα Οικονομία οικονομική στήριξη ομοφυλοφιλικές σχέσεις Παναγιώτης Ηλιόπουλος Πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών Πάρκινσον ΠΑΣΟΚ Περιβάλλον Περίεργα πινακίδες Πληρωμές ανα δήμο ποινικοποίηση Πολιτική Πολιτισμός Προβόπουλος Πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Προνοιακά επιδόματα Πρόσωπα πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ ρεκόρ Γκίνες Σάββας Ξηρός Σάλλας Σαντορίνη σάντουιτς ΣΔΟΕ ΣΕΒ Σπύρος Ριζόπουλος Στ. Στασινόπουλος Στάθης Μπούκουρας Σταύρος Ψυχάρης στέλεχος των Ελληνικών Ναυπηγείων Συνέντευξη Συντάξεις ΣΥΡΙΖΑ Σύρος Σχιζοφρενής Σωτ. Εμμανουήλ Σωτήρης Εμμανουήλ Ταγίπ Ερντογάν Ταχυδρομικό Ταμιευτή ριο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο τέμενος Τεχνολογία τζακ ποτ Τζόκερ Τήνος Τοπικά Τουρκία Τράπεζα Πειραιώς Τράπεζες τραπεζικά σκάνδαλα Τρόϊκα τυριά Τaxis. Υγεία υπ.Υγείας Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης υπουργός Οικονομικών Φεστιβάλ Φίλιππος Λοίζος φρούτα φυλακές Κορυδαλλού φυλακές Λάρισας Φυλλάδια Lidl Φωτογραφίες Χ.Α. ΧΑ Χάκερ Χαμόγελο του Παιδιού Χαρ. Γιαγκούδης χαράτσι για τη λιακάδα Χημικά όπλα Χίτλερ Χρήστος Μπαλαντίνας Χρήστος Παππάς Χριστόδουλος Ξηρος Χριστόδουλος Ξηρός Χρυσή Αυγή adrian peterson biography adrian peterson career stats adrian peterson draft class adrian peterson injury adrian peterson stats adrian peterson workout advertise advertise meaning advertise online for free all blogger tricks amendment 2 Antichrist Superstar AOL Weird News Apple arouraios Asbestos Lung Cancer Ayasofya Baywash Bikini Car Wash Bikini Car Wash Bitcoin blogger tricks 2013 blogger tricks 2014 blogger tricks and hacks blogger tricks and tips blogger tricks and tools blogger tricks in urdu blogger widgets Business Business Voip Solutions buyer mortgage note can i make money from internet Car insurance quotes pa Cassandra De Pecol demo Donate car to charity California Donate your car Sacramento dreamweaver free templates download Drug War Marijuana DUCHESNE COUNTY e-branch earn money from facebook earn money from facebook account earn money from facebook like earn money from facebook likes earn money from google EBOLA Editorial equity rates Eva Longoria Facebook FIMOTRO florida amendment 2 Florida Marijuana FLU Forensics Online Course fox news free business templates download free css templates free flash templates download free flyer templates free html templates free html templates download free php templates download free powerpoint templates free ppt templates download free psd templates download free templates free templates download free templates for blogger free website templates download html and css free word templates free wordpress templates Gps Guide Stop Saying Sorry Apologizing Saying Sorry Emotional Wellness Happiness Happiness Today H1N1 HEALTH how can i earn money from facebook how to earn money from facebook groups how to earn money from facebook in hindi how to earn money from facebook pages how to earn money from website how to make money on internet for teenagers IFTTT Influenza (Flu) Injury Lawyers Instagram iPad JP Morgan Kaspersky Consumer Security Risks Kurt Cobain Legal Weed Florida make money from home make money from internet make money from internet without investment make money from youtube make money online Marijuana 420 Marijuana Medical Marijuana Prohibition Maxim Media Medical Marijuana MEDICAL WATCH Mesothelioma Law Firm Met Auto Mobile Banking Mortgage Adviser Motor Festival 2017 NEWS News > People News Feed News Florida off-shore Original Video perfect skin Pizza hut PRESS-GR.blogspot.com Royalty free images stock Simpsons Slider Spin Communications Steve McMahon SWINE FLU Things You Can't Do Naked top blogger tricks tromaktiko Twitter Video Viral War on Marijuana Weird Florida Weird News wisconsin election results wisconsin governor race www.rizopoulospost.com
false
ltr
item
Lamia24: Τι μπορεί να συμβεί τελικά όταν το Inbound συναντάει το Destination Marketing;
Τι μπορεί να συμβεί τελικά όταν το Inbound συναντάει το Destination Marketing;
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnDS71cVXlOxv-cejJcourvzJc2tHI2UpnkeZ6u_zN_iN5WI4UftXgsF6Ajz71U0AZ8vaZv5d5tAKGa5gedTxB5RqrDHViqckHd5yKcvuKXqkhQ9ojIrzS6k8bPpFMQy9NLKKm5YZqNcz3/s1600/navarxos.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnDS71cVXlOxv-cejJcourvzJc2tHI2UpnkeZ6u_zN_iN5WI4UftXgsF6Ajz71U0AZ8vaZv5d5tAKGa5gedTxB5RqrDHViqckHd5yKcvuKXqkhQ9ojIrzS6k8bPpFMQy9NLKKm5YZqNcz3/s72-c/navarxos.jpg
Lamia24
http://lamia24.blogspot.com/2014/04/inbound-destination-marketing.html
http://lamia24.blogspot.com/
http://lamia24.blogspot.com/
http://lamia24.blogspot.com/2014/04/inbound-destination-marketing.html
true
5103481857587148528
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All Σχετικά άρθρα Κατηγορία Αρχείο Αναζήτηση ALL POSTS Not found any post match with your request Επιστροφή στην αρχική Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy